Informació de Protecció de Dades

Concepte Detall
Responsable CANDAU o www.candau.ad
Finalitat Atendre les sol·licituds realitzades a través de la web, gestionar l'enviament d'informació, registrar-se com a usuari/client.
Legitimació Consentiment de l'interessat.
Destinataris No es cediran dades a tercers llevat obligació legal.
Drets Podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i oposició, limitació del tractament, portabilitat de dades i a no ser objecte de decisions individualitzades automatitzades.
Informació adicional A continuació pot consultar informació adicional sobre el tractament de dades de la web de CANDAU.

CANDAU es compromet a complir amb la legislació vigent en tot moment en matèria de tractament de dades personals. A través d'aquesta política de privacitat, i d'acord amb els requisits estipulats per la Llei 29/2021 qualificada de protecció de dades (LQPD) i el Reglament General de Protecció de Dades (GDPR en anglès), informem als usuaris sobre:

Responsable del tractament de les dades

Concepte Informació
Identitat CANDAU - 135646N
Telèfon (+376)708709
Web www.candau.ad
Mail protecciodades@candau.ad

Per què s'utilitzen les seves dades?

A www.candau.ad, quan l'usuari accepta la nostra política de privacitat, ens dona permís per utilitzar i gestionar les dades personals proporcionades per:

  • Enviar-li informació i proporcionar-li els serveis sol·licitats mitjançant els formularis de la nostra web.
  • Proveir informació rellevant sobre ofertes, productes i serveis demandats.
  • Utilitzar les seves dades personals per a enviar avisos per correu electrònic amb l'objectiu d'informar sobre canvis en els nostres serveis, productes o polítiques legals.
  • Remetre el nostre butlletí d'informació quan estigui subscrit, incloent ofertes, activitats i promocions de candau.ad i del sector que considerem poden ser del seu interès.


Legitimació per tractar les seves dades

La base de legitimació és el consentiment de l'usuari. Això significa que, abans de processar les dades personals, l'usuari ha de donar el seu permís de manera clara i conscient, havent rebut prèviament tota la informació rellevant sobre com i per a què es faran servir les seves dades.

Tipus de dades que tractem

A la nostra pàgina web, tractem diferents tipus de dades personals depenent de la interacció que tinguis amb nosaltres. A continuació, detallem els tipus de dades que podríem recollir:

a) Dades dels usuaris que omplen qualsevol dels formularis disponibles:

Quan utilitzes algun dels nostres formularis per contactar-nos, subscriure't al nostre butlletí, o sol·licitar algun dels nostres serveis o productes, les dades personals que podríem sol·licitar inclouen:

  • Dades identificatives: com ara el teu nom i cognoms, número de telèfon, adreça postal i correu electrònic. Aquestes dades ens permeten identificar-te i comunicar-nos amb tu.
  • Dades relatives a la teva sol·licitud: informació específica sobre la consulta o servei que estàs sol·licitant, que ens ajuda a personalitzar i millorar la nostra resposta o servei ofert.

b) Dades de navegació:

Quan visites la nostra web, recollim informació a través de cookies únicament per al funcionament intern de la web. En cap cas s'utilitzen cookies alienes o es comparteix la informació amb tercers.

El tractament de les teves dades personals es realitza sempre sota el marc establert per la legislació vigent en matèria de protecció de dades, i basant-nos en els principis de transparència, limitació de la finalitat, i minimització de dades.

Per quant temps conservem les seves dades?

Les dades per remetre-li la informació o prestar-li el servei que sol·licitin mitjançant els diversos formularis disponibles a la nostra web, i el seu registre com a usuari seran conservades durant el temps que la relació contractual es trobi vigent, i un cop finalitzada durant el termini de prescripció legal.

La direcció IP i altres metadades obtingudes a través de mitjans tècnics tindran un termini de conservació d'un any, amb la finalitat de demostrar el consentiment de l'usuari.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

En conformitat amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, informem que les seves dades personals no seran cedides a tercers excepte en els casos on existeixi una obligació legal.

Quins son els seus drets i com pot exercir-los?

L'usuari pot exercir els següents drets davant CANDAU:

  • a) Accedir a les seves dades personals.
  • b) Rectificar-les quan siguin inexactes o incompletes.
  • c) Sol·licitar la supressió o cancel·lació de les dades quan, entre altres motius, hagin deixat de ser necessàries per als fins pels quals van ser recollides.
  • d) Oposar-se al seu tractament.
  • e) Demanar la limitació del tractament de les seves dades quan es donin alguna de les condicions previstes en la normativa.
  • f) Sol·licitar la portabilitat de les seves dades en els casos previstos en la normativa.
  • g) Impedir ser objecte de decisions automatitzades.
  • h) Revocar els consentiments atorgats.

Per exercir els seus drets, l'usuari haurà d'enviar un escrit en què indiqui el dret que desitja exercitar i acompanyar document acreditatiu de la seva identitat i adreça postal o electrònica a efectes de notificació. Aquesta sol·licitud pot realitzar-la, bé mitjançant correu postal a: CANDAU Av.Fiter i Rossell 43 2-2, AD700, Escaldes-Engordany, ANDORRA, o bé en la següent adreça mail: protecciodades@candau.ad

CANDAU haurà de contestar la sol·licitud de l'exercici de drets en el termini d'un mes a partir de la recepció de la sol·licitud. Aquest termini podrà prorrogar-se altres dos mesos si és necessari, tenint en compte la complexitat i el nombre de sol·licituds. Us informarem de qualsevol pròrroga en el termini d'un mes a partir de la recepció de la sol·licitud indicant els motius de la dilació.

Així mateix, els interessats tenen dret a reclamar davant l'Autoritat de Control competent (Agència Protecció de Dades d'Andorra) quan considerin que CANDAU ha vulnerat els drets que la normativa de protecció de dades els reconeix en www.apda.ad.

Quines mesures es prenen per protegir les dades?

Per garantir la seguretat de les dades personals en la nostra pàgina web, hem posat en marxa diverses mesures. Aquestes inclouen el xifrat de la informació per protegir-la mentre viatja per internet, així com la implementació de controls d'accés per assegurar que només les persones autoritzades puguin accedir a aquestes dades. També ens mantenim al dia amb les actualitzacions del sistema per tancar qualsevol bretxa de seguretat que pugui aparèixer, i fem servir eines com firewalls i antivirus per defensar-nos contra possibles atacs maliciosos. Per afrontar l'eventualitat de qualsevol problema, realitzem còpies de seguretat regulars de totes les dades. A més, promovem la formació en conscienciació sobre seguretat entre els nostres usuaris i empleats, perquè tothom sàpiga com mantenir segures les seves informacions personals. Aquestes accions formen part del nostre compromís per crear un entorn en línia segur i de confiança.